Jazz Open Ostrava

vloženo: 07.06.2019           komentářů: 0

7.6. 2019 Slezskoostravský hrad
19:00h - HEIMAT
Heimat znamená německy vlast, domov a tihle občané vám ukáží, kde pro ně leží hranice tohoto pojmu. Zastydlí sluníčkáři vám se svou sudetskou world music namíchají koktejl afrobeatu, jazzu, a synthpopu.
Petr Uvíra - guitar
Václav Kramář - klávesy
Jan Krasl - Dundun, kenkeni, percussions
Jan Tengler - saxofony

20:00h - Charles Pasi Group (Francie)
Charles Pasi, nová hvězda, mladý zpěvák a hráč na foukací harmoniku francouzsko-italského původu. Studoval hudbu v Římě a Paříži. Později doprovázel při turné zpěvačku Carlu Bruin. V roce 2007 si zahrál „muže s harmonikou“ ve filmu Herečky. Roku 2006 vydal své první EP nazvané Mainly Blue. Na jeho albu „Uncaged“ (2009) se podílel legendární americký saxofonista Archie Shepp. V roce 2013 byl také členem turné Niela Younga v Evropě a v Číně . V posledních letech je vyhledávaným interpretem na předních evropských i světových scénách. Na Slezskoostravském hradě doprovodí Charlese Pasiho čtveřice skvělých francouzských hudebníků. Po roce se opět můžeme těšit na skvělou francouzskou kapelu.
Charles Pasi – zpěv, foukací harmonika
Joseph Champagnon – kytara
Sébastien Levanneur – baskytara
Pity Cabrera – klávesy
John Grandcamp – bicí

21:30h - YELLOWJACKETS (USA)
YELLOWJACKETS se vrací do Ostravy po dlouhých 11 letech!
Legendární kapela zanedlouho oslaví 40. let od svého vzniku. Za tu dobu vydali 29 skvělých alb, z nichž 17 bylo nominováno na cenu GRAMMY. YELLOWJACKET za éru svého působení spolupracovali s obrovskou řadou těch nejlepších umělců: Zpěváci - Bobby McFerrin (album ZoomBang), Kurt Elling, Michael Franks, Donald Fagen, Brenda Russell, Luciana Souza nebo Take 6. Kytaristé - Michael Landau, Mike Stern, Mike Miller. Perkusisté - Paulinho Da Costa, Alex Acuña, Don Alias, Nana Vasconcelos, Luis Conte nebo saxofonista Eric Marienthal.
YELLOWJACKETS dnes patří k absolutní světové špičce, především díky nezaměnitelnému skladatelskému rukopisu Russella Ferranteho a Boby Mintzera.
7. červen se na nádvoří slezskoostravského hradu stane skutečným svátkem hudby!
Russell Ferrante – klávesové nástroje
Bob Mintzer – saxofon
William Kennedy – bicí
Dane Alderson – baskytara

autor: Slezskoostravský hrad

28.06.2019

Nudu zaháněli v obchodě
Nudu zaháněli v obchodě, událost bude šetřit „sociálka“ Tři nezletilí chlapci se vydali 28. května 2019 do prodejny v Ostravě-Zábřehu. Nešli zde však nakupovat, nýbrž dělat nepořádek. Jak později sami přiznali, důvod, proč prodejnu navštívili, byla nuda. Jejich počínáním vznikla škoda na zboží v celkové výši přibližně 350,- Kč. Poškodili deodoranty a rozbalili na prodejně potravinářské zboží.

01.06.2019

Pod vlivem boural
Poškozenou krajnici vozovky a dopravní značení zahlédla hlídka městské policie v sobotu 1. června 2019 po 3. hodině ranní v Ostravě-Slezské Ostravě u jedné ze zastávek městské hromadné dopravy. Od tohoto místa se po vozovce táhla skvrna provozních kapalin, která strážníky dovedla až ke značně poškozenému vozidlu, které v té době přijíždělo k jedné z nedalekých ulic. Ve vozidle se nacházel pouze řidič. Hlídka muže ztotožnila, kdy se ukázalo, že jde o 41letého Asiata.

29.05.2019

Používala velmi hrubých výrazů
Dopoledne 29. května 2019 byla hlídka vyslána na Ostravy-Moravské Ostravy, kde se žena marně domáhala vyplacení sociální podpory. Verbálně na zaměstnankyně úřadu útočila, křičela a zároveň rušila i jednání dalších zaměstnanců. Používala velmi hrubých výrazů, především vůči zaměstnankyni, která agresorce odmítla dávky přiznat z důvodu chybějících dokumentů. Kromě vulgarit také plivala.

25.05.2019

Opilý muž napadl strážníky
Opilá osoba obtěžující okolí. To byl důvod, proč v sobotu 25. května 2019 odpoledne vyjížděla hlídka městské policie do Ostravy-Svinova. Na místě se na chodníku nacházel muž, který byl zjevně pod vlivem návykové látky. Ostatním kolemjdoucím vulgárně nadával a vyhrožoval. Dle oznamovatele se tak dělo již delší dobu. Muž odmítal spolupracovat i se strážníky. Ti mu následně naměřili přes 2,6 ‰ alkoholu v dechu.

20.05.2019

Sprejeři přistiženi při činu
Dne 20. května 2019 chvíli před půlnocí byli spatřeni strážníkem v Ostravě-Porubě v jednom z průchodů dva mladíci, kteří zde pokreslili stěny.Oba muže ve věku 19 let se podařilo dostihnout další hlídkou o několik metrů dál, podle popisu, který jim byl kolegou předán.